مقاله متنی با عنوان «طراحی و ارزیابی بازیهای مبتنی بر واقعیت افزوده برای ترویج سلامت روان»
جزئیات پروژه
هدف: هدف از این مقاله، بررسی طراحی و ارزیابی بازیهای واقعیت افزوده برای ارتقاء سلامت روان است.
مخاطبهای هدف: مخاطب هدف این مقاله متخصصان بهداشت روان، طراحان بازی و افراد علاقمند به استفاده از فناوری برای ارتقاء بهزیستی ذهنی هستند.
نکات کلیدی برای پوشش:
۱. بازیهای واقعیت افزوده میتوانند ابزاری مؤثر برای ارتقاء سلامت روان باشند.
۲. طراحی بازیهای واقعیت افزوده باید مبتنی بر شیوههای مبتنی بر شواهد و تئوریهای تغییر رفتار باشد.
۳. ارزیابی بازیهای واقعیت افزوده باید شامل اقدامات تعامل، قابلیت استفاده و اثربخشی در ارتقاء سلامت روان باشد.
۴ – نمونه هایی از بازیهای واقعیت افزوده موفق برای ارتقاء سلامت روان ارائه میشود.
لحن: لحن این مقاله با تمرکز بر ارائه بینش و توصیههای عملی برای متخصصان بهداشت روان و طراحان بازی، آموزنده و عینی خواهد بود.
کلیدواژهها: طراحی, ارزیابی, بازیهای مبتنی بر واقعیت افزوده, سلامت روان