فارسی

  1. خانه
  2. فارسی
فریلنسرها

هدف: این مقاله به استفاده از پایتون برای تجزیه و تحلیل سیاست‌های اقتصادی و تأثیر آنها می‌پردازد. این ابزار، تکنیک‌ها و کتابخانه‌های موجود در پایتون را برای تجزیه و تحلیل…

هدف: هدف از این مقاله آموزش خوانندگان در مورد مفهوم اقتصاد اشتراک و چگونگی بهره‌مندی از مصرف کنندگان است. مخاطب‌های هدف: مخاطب هدف این مقاله افرادی هستند که علاقه‌مند به…

هدف: هدف از این مقاله نمایش داستانهای موفقیت فن‌آوری‌های کمکی در تغییر زندگی افراد برای بهتر شدن است. این هدف این است که تأثیر مثبت فناوری بر افراد دارای معلولیت…

هدف: این مقاله با هدف بررسی تأثیرات مالی تهدیدهای سایبری بر مشاغل انجام‌شده است. در مورد هزینه‌های مختلف مرتبط با حوادث سایبری، از جمله خسارات مالی مستقیم، خسارت شهرت، مجازات‌های…

هدف: این مقاله به بررسی نقش هوش مصنوعی (AI) در گردشگری الکترونیکی می‌پردازد. در مورد چگونگی فن‌آوری‌های هوش مصنوعی مانند یادگیری ماشین، پردازش زبان طبیعی و چت بابات، جنبه‌های مختلف…

هدف: هدف از این مقاله، بررسی طراحی و ارزیابی بازی‌های واقعیت افزوده برای ارتقاء سلامت روان است. مخاطب‌های هدف: مخاطب هدف این مقاله متخصصان بهداشت روان، طراحان بازی و افراد…

هدف: هدف از این مقاله، بررسی مفهوم گردشگری دیجیتال و تأثیر احتمالی آن بر صنعت گردشگری در ایران است. مخاطب‌های هدف: مخاطبان هدف این مقاله افرادی هستند که به صنعت…

هدف: تأکید بر اهمیت مشارکت جامعه در توسعه پایدار و توانمندسازی صدای محلی. مخاطب‌های هدف: رهبران جامعه، سیاست گذاران، سازمان‌های توسعه، طرفداران پایداری. نکات کلیدی برای پوشش: آشنایی با مفهوم…

هدف: هدف از این مقاله اطلاع‌رسانی به خوانندگان در مورد پتانسیل فناوری پوشیدنی در زمینه پزشکی است. مخاطب‌های هدف: مخاطبان هدف این مقاله افرادی هستند که به آخرین پیشرفت در…

هدف: این مقاله به بررسی انتظارات در حال تحول مسافران و نقش گردشگری دیجیتال در برآورده کردن این انتظارات می‌پردازد. این بررسی می‌کند که چگونه فن‌آوری‌های دیجیتال نحوه برنامه‌ریزی، تجربه…

دلیل باز پرداخت