هدف: برای توضیح قدرت تحول آمیز دادههای بزرگ در تجارت الکترونیکی. مخاطبهای هدف: متخصصان مشاغل، کارآفرینان تجارت الکترونیکی، تحلیلگران داده، محققان در زمینه تجارت الکترونیکی. نکات کلیدی برای پوشش: تعریف…
- نوع پروژه : دورکاری
- نوع پروژه: قیمت ثابت
- ذخیره
- مشاهده پروژه
هدف: این مقاله با هدف بررسی کاربردهای محاسبات ابری در صنعت مراقبتهای بهداشتی، نشان دادن چگونگی راهحلهای مبتنی بر ابر میتواند مراقبت از بیمار، عملیات ساده و بهبود نتایج مراقبتهای…
- نوع پروژه : دورکاری
- نوع پروژه: قیمت ثابت
- ذخیره
- مشاهده پروژه
هدف: هدف از این مقاله آموزش خوانندگان در مورد اهمیت اندازهگیری پیشرفت در توسعه پایدار و شاخصها و معیارهای مختلف مورد استفاده برای این منظور است. مخاطبهای هدف: مخاطب هدف…
- نوع پروژه : دورکاری
- نوع پروژه: قیمت ثابت
- ذخیره
- مشاهده پروژه
هدف: این مقاله به استفاده از پایتون برای تجزیه و تحلیل سیاستهای اقتصادی و تأثیر آنها میپردازد. این ابزار، تکنیکها و کتابخانههای موجود در پایتون را برای تجزیه و تحلیل…
- نوع پروژه : دورکاری
- نوع پروژه: قیمت ثابت
- ذخیره
- مشاهده پروژه
هدف: هدف از این مقاله آموزش خوانندگان در مورد مفهوم اقتصاد اشتراک و چگونگی بهرهمندی از مصرف کنندگان است. مخاطبهای هدف: مخاطب هدف این مقاله افرادی هستند که علاقهمند به…
- نوع پروژه : دورکاری
- نوع پروژه: قیمت ثابت
- ذخیره
- مشاهده پروژه
مقاله متنی با عنوان «تغییر زندگی با فناوری کمکی: داستانهای موفقیت فناوریهای کمکی در دنیای واقعی»
هدف: هدف از این مقاله نمایش داستانهای موفقیت فنآوریهای کمکی در تغییر زندگی افراد برای بهتر شدن است. این هدف این است که تأثیر مثبت فناوری بر افراد دارای معلولیت…
- نوع پروژه : دورکاری
- نوع پروژه: قیمت ثابت
- ذخیره
- مشاهده پروژه
هدف: این مقاله با هدف بررسی تأثیرات مالی تهدیدهای سایبری بر مشاغل انجامشده است. در مورد هزینههای مختلف مرتبط با حوادث سایبری، از جمله خسارات مالی مستقیم، خسارت شهرت، مجازاتهای…
- نوع پروژه : دورکاری
- نوع پروژه: قیمت ثابت
- ذخیره
- مشاهده پروژه
هدف: این مقاله به بررسی نقش هوش مصنوعی (AI) در گردشگری الکترونیکی میپردازد. در مورد چگونگی فنآوریهای هوش مصنوعی مانند یادگیری ماشین، پردازش زبان طبیعی و چت بابات، جنبههای مختلف…
- نوع پروژه : دورکاری
- نوع پروژه: قیمت ثابت
- ذخیره
- مشاهده پروژه
هدف: هدف از این مقاله، بررسی طراحی و ارزیابی بازیهای واقعیت افزوده برای ارتقاء سلامت روان است. مخاطبهای هدف: مخاطب هدف این مقاله متخصصان بهداشت روان، طراحان بازی و افراد…
- نوع پروژه : دورکاری
- نوع پروژه: قیمت ثابت
- ذخیره
- مشاهده پروژه
هدف: هدف از این مقاله، بررسی مفهوم گردشگری دیجیتال و تأثیر احتمالی آن بر صنعت گردشگری در ایران است. مخاطبهای هدف: مخاطبان هدف این مقاله افرادی هستند که به صنعت…
- نوع پروژه : دورکاری
- نوع پروژه: قیمت ثابت
- ذخیره
- مشاهده پروژه